Kimmiz

Alla inlägg under september 2011

Av Kimmiz - 14 september 2011 11:39

Hej bloggläsare!


Det är sags för...... Dagens look!


  


Okej dagens look är den här!!!!



  Snygg va???




Den finns att köpa i mina looks!



 

Av Kimmiz - 14 september 2011 11:27

Heej bloggläsare!


Jag vil såå hilma gärna upp i lvl!



Som ni säkert visste är jag på lvl 11.....



OCH VILL UPP I LVL 12!    



Här kan ni se hur nära jag är!




  



DET ÄR TYP BARA 9.617 FAME KVAR!!!!!





Så om du läser detta inlägg just nu


(Klart du gör) Så skulle jag bli


supertacksam om du gav en auto!!!!



Den som ger auto kan bli


rekommenderad i film nyheter!



Tjaa det var allt jag ville säga! ;)




  





OCH KOM IHÅG!!!!!!





 

Av Kimmiz - 11 september 2011 18:37

Hej bloggläsare!


Jag har flyttat!.........ingen -.-''


Här bor jag nu......


  


Snyggt vah?


Ajah!




 

Av Kimmiz - 11 september 2011 17:04

  


Hej bloggläsare!




Jag har film nyheter åt er!



ok nu börjar vi!





nr.1 jag håller på med två


filmer! Den första heter


Knasigt värre O.o och den


andra heter: Skojja?




Ok det var nr.1




nr.2


Figga har släppt tre nya


filmer! Borttappad,magisk


historia och bad freak!



Kolla in dem!





Det var allt från film


nyheter!<3



Tack för mejj!



   

Av Kimmiz - 11 september 2011 10:20

  Heej bloggläsare!


Jag ville bara berätta var


jag bor på msp! ^.^


  I det huset!



HÄRMA INTE!




Tack för mejj!





 

Av Kimmiz - 6 september 2011 16:30

Hej bloggläsare!♥



Jag har precis kollat på


högpoängare ( highscores)



Och jag klickade på looks


Och då såg jag några lookar som


var roliga!



  


Mario





  


Luigi




  


Wario





Den killen som har gjort


lookarna är... Ome m




Tack föh mej!



  




KOM IHÅG!




 

Av Kimmiz - 6 september 2011 15:26

Hejsan blöggen!


Jag har släppt en ny film!



♥•Msp Awards the biginning•♥


SEE DEN!


  Snälla se den?   




Ni vet ju hur mycket det


betyder för mig...  



Oh just det!



Annat ämne:



.:Min dagbok:. börjar immorn!



Hoppas ni ser den dåh!




Och en pytteliten sak till....




Annat ämne:



Min pojkvän bilar!






Ni vet ju att jag har en pojkvän


heter bilar....



OM NI INTE VISSTE DET


VET NI DET NU!   



Okej åter till ämnet....


I.a.f Han är ilvl 9 och jag vill


såå gärna få hnm till lvl 10!



Så snälla ge autos till han...



OCH MIG!!!!     




I.a.f



Tack för att du tittar i min


blogg! och ett särskilt tack till


de som ser min nya film!





 

Hej!


Hejsan allihopa!
Läs om mig,Msp Jag skulle bli såå glad om DU som är medlem på msp kunde ge mig auto skulle det betyda allt!♥
Meen, kika runt lite i bloggen o så!

Och jag uppdaterar om jag släpper en film eller så!

Och fråga mig vad som hels

Fråga frågor här! ☺

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken

Kommentera i min blogg!

    

Kalendern!!!

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mina omröstningar ♥

Vad tycker du om min blogg?
 Den äger!!! ♥
 Den är ok...
 Den är dålig! :(
 Jag kollar i den VARJE dag!
 Jag kollar i den ibland :/
 BAH ÄLSKAR BLOGEN! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards