Kimmiz

Alla inlägg under maj 2012

Av Kimmiz - 30 maj 2012 20:43

Hej bloggisar! ^^

Förlåt för att jag inte har bloggat på typ ett år elr nåt men jag har varit så upptagen.... Jag tycker helt enkelt att msp har ändrats FÖR mycket och jag har helt enkelt tappat intresset... :/

Men om du vill titta i min nya blogg på devote blir jag jätteglad om du gör det!!!! <3

http://zozzi.devote.se/ Den bloggen handlar inte om msp :/ Men det handlar om mitt liv och vardag!!!

Hoppas du kollar in den!!!<3


- Zozzi före detta Kimmiz

Tidigare månad - Senare månad

Hej!


Hejsan allihopa!
Läs om mig,Msp Jag skulle bli såå glad om DU som är medlem på msp kunde ge mig auto skulle det betyda allt!♥
Meen, kika runt lite i bloggen o så!

Och jag uppdaterar om jag släpper en film eller så!

Och fråga mig vad som hels

Fråga frågor här! ☺

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken

Kommentera i min blogg!

    

Kalendern!!!

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mina omröstningar ♥

Vad tycker du om min blogg?
 Den äger!!! ♥
 Den är ok...
 Den är dålig! :(
 Jag kollar i den VARJE dag!
 Jag kollar i den ibland :/
 BAH ÄLSKAR BLOGEN! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards